Kundsupport
Supportens öppettider: Helgfria vardagar kl. 8.30 - 16.30.
0490 – 22 000
info@robiq.se
Vi vet hur viktigt det är med support när man implementerar ny teknik och just därför vill vi ge en support i världsklass till alla våra kunder. Du når oss via telefon, epost eller via "Anmäl supportärende" ovan. De öppettider som vi har på supporten är riktlinjer, vi svarar ofta även på andra tider.
Vi arbetar för att lösa ditt problem online i första hand. Går inte det gör någon av oss ett fysiskt besök för att se till att dina robotar fungerar optimalt. För avancerade tekniska problem finns alltid våra leverantörer med oss för att garantera att er lösning fungerar på allra bästa sätt.
I våra avtal ingår ett servicebesök om året då vi ser till att dina robotar får lite extra kärlek och omsorg. Vi uppdaterar samtidigt er robotansvarige om så behövs och om ni har en ny person som behöver lära sig att leda och arbeta tillsammans med robotarna så utbildar vi även hen.
Inga frågor är för små, för stora eller för konstiga - supporten finns här för dig!
Supportformulär
Fyll i formuläret nedan och skicka in till oss så återkommer vi till dig inom kort.